Handelsbetingelser


Generelle informationer

Nordic Gin House ApS, Ved Klædebo 9a, 2970 Hørsholm,  CVR: 39133474


Kontakt

Tlf.: +45 20 65 86 75 - E-Mail: nordicginhouse@nordicginhouse.dk

Vi besvarer din henvendelse via mail indenfor 24 timer.

Afgivelse af en ordre fra Nordic Gin House.dk forudsætter, at du oprettes som kunde i vores kunderegister samt minimum er fyldt 16 år. 

Lovgivning

Salg af varer hos Nordic Gin House.dk sker i henhold til gældende dansk lovgivning. Personer skal være fyldt 18 år for at købe drikkevarer med en alkoholprocent på 16.5% og være fyldt 16 år for at købe drikkevarer med en alkoholprocent på mindre en 16.5%. Ved gennemførelse af en ordre erklærer kunden at være bekendt med gældende lovgivning om salg af alkoholdige drikkevarer.

 

Priser

Alle priser vist på NordicGn House.dk er inklusiv moms. Vi tager forbehold for eventuelle prisændringer, fejl i priserne på hjemmesiden, udsolgte varer og ændringer fra tredjeparter som kan have indflydelse på vores priser.

Fragt og levering

Der leveres ikke i weekender eller på helligdage.

Skulle din pakke blive afsendt til forkert pakke eller adresse dækker Nordic Gin house ApS omkostninger ved ny forsendelse. Den gamle pakke skal dog først sendes retur til Nordic Gin House, hvorefter Nordic Gin House vil afsende en ny ordre afsted til modtager. Vi tager forbehold for længere leveringstider omkring helligdage, jul og nytår.

 

Betaling

Ved brug af kreditkort på Nordicginhouse.dk benyttes en SSL gateway (Secure Socket Layer). Denne krypterer dine kortoplysninger.

Du kan betale med følgende midler:

Mastercard
Visa
Visa Electron
Dankort
MobilePay

Nordic Gin House betaler det gebyr, der opkræves af kortindløseren. Kunden betaler selv eventuelle andre gebyr, som egen kortudsteder derudover måtte opkræve. Der trækkes aldrig et større beløb end det du har godkendt ved købet.
Beløbet trækkes samme dag som du har færdiggjort og godkendt din ordre.

 Fortrydelsesret

Når du køber en vare hos Nordicginhouse.dk har du en fortrydelsesret på 14 dage.

Hvis du ønsker at udnytte fortrydelsesretten skal du derfor senest 14 dage efter, at du har modtaget varen give meddelelse til Nordicginhouse.dk om, at du ønsker at tage din fortrydelsesret i brug og derfor vil returnere varen.

Varen skal sendes retur i originalt, ubeskadiget emballage - samt være i samme stand og mængde som ved forsendelsen. Hvis den returnerede vare ikke overholder disse krav, vil Nordicginhouse.dk vurdere en evt. værdiforringelse som vil blive fratrukket købsværdien, ved tilbagebetaling. 

Du hæfter for eventuel forringelse af værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for, at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Din meddelelse skal ske ved en utvetydig erklæring pr. mail til nordicginhouse@nordicginhouse.dk

Eventuelle omkostninger ved returnering af en ordre falder på forbrugeren.

Ved fortrydelse skal varen sendes retur til:

Nordic Gin House ApS
Ved Klædebo 9a
2970 Hørsholm

E-mail: nordicginhouse@nordicginhouse.dk
Efter aftale kan varen leveres personligt til ovenstående adresse.

Tilbagebetaling

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til nordicginhouse.dk tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som kunden hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen indtil vi har modtaget den returnerede vare, medmindre du kan fremvise gyldig dokumentation på at den er afsendt.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling, sendt pr. efterkrav eller lignende.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Nordicginhouse.dk returnerer beløbet inden for 30 dage i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 21 stk. 3 og 4.

Reklamation

Ved eventuelle fejl eller mangler ved en vare fra Nordicginhouse.dk skal fejlen eller manglen påberåbes i ”rimelig tid” efter opdagelse. Du er forpligtet til at vise hvordan fejlen eller manglen viser sig.

Hvis varen fremstår med fejl eller mangler op til 24 måneder efter køb har du ret til at klage. Klageretten er dog kun gældende for fabrikationsfejl og ikke slid som følge af forbrug eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvis du reklamerer indenfor 2 måneder efter, at have opdaget fejlen eller manglen, vil reklamationen altid være rettidig.

Reklamationsretten kan dog være begrænset af varens naturlige holdbarhed. Se varens emballage for information om holdbarhed.

Hvis du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til vores adresse:

Nordic Gin House ApS
Ved Klædebo 9a
2970 Hørsholm

E-mail: nordicginhouse@nordicginhouse.dk

Vi modtager hverken pakker uden omdeling, sendt pr. efterkrav eller lignende. 

Din reklamationsret omfatter at du kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Dette afhænger dog af den specifikke situation og kræver at reklamationen er berettiget.

Ved klage angående et køb skal henvendelsen rettes til Nordic Gin house ApS. Findes en tilfredsstillende løsning ikke kan du indgive klage til eksempelvis Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for klageløsning: Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, https://www.forbrug.dk/

Hvis du har bopæl uden for Danmark kan du henvende din klage til EU-kommissionens online klageportal via: http://ec.europa.eu/consumers/odr/